maanantai 5. tammikuuta 2009

Dieetti

Sarjassamme, jokaisen blgoin pakolliset uuden vuoden lupaukset... Käsi ylös, kuinka moni ahmi jouluna? Käsi ylös, kuinka moni ahmi ja joi uuden vuoden aattona? Käsi ylös, kuinka monella on epäterveelliset elämäntavat jääneet automaatti vaihteelle?

Kyllä, kyllä ja kyllä!

Toivottavasti teitä kiinnostaa lukea myös urheilu ja laihdutus juttuja sillä nyt alkoi dieetti! Lupaan ja vannon pyhästi etten kuitenkaa uikuta ja valita ulkonäöstäni. Se on tylsää.

Kerrataanpa siis säännöt:
- karkkilakko
- sipsilakko
- vihanneksia, kasviksia, marjoja päivittäin
- 8 lasia vettä päivässä
- ei roskaruokaa
- liikuntaa!


Mikä oli sinun uuden vuoden lupauksesi?

4 kommenttia:

Arez kirjoitti...

Minulla on kuule aivan sama uuden vuoden lupaus kuin sinulla! Hah. Kesäkuntoon 2009. Ens kuussa alkaa body pumpit, spinningit, jooga, pilates, uinti ja ties mitkä. Tässä kuussa on vielä vaan pilates ja tanssi. :D

Trikoo kirjoitti...

Rezzi: Oho! Sä oot ehtiny jo pitkälle. Meidän pitää sitten sparrata toisiamme ;) Ite ajattelin aloittaa lenkkeilyllä ja keskivartalo treenillä, siihen päälle vielä vähän tanssitreeniä. Pitäis kyllä aloittaa uudestaan myös pilateksessa ja joogassa käynti, ne on ihanan rauhallista, mutta silti tosi tehokasta treeniä!

Arez kirjoitti...

No eipä oo alkanu moiset vielä ku en oo saanu hengailla terveenä sitte lainkaa tässä kuussa. Ens kuussa saan toivottavasti alottaa kovan treenin. :)
Teen vielä kyl kunnon postauksen tästä mun kuntoilusta ja laihduttamisesta.

Trikoo kirjoitti...

Rezzi: Sulla on sentäs oikea (teko?)syy. :D Mä oon muuten vaan ollut surkea aloittamaan mun dieettiä. Treenit on käynnistyny ihan hyvin, ja oon käyny kokeilemassa jopa uusia lajeja kuten funkia, joka oli... noh aika funkia ;) Vielä kun sais ton syömisen kuosiin. Ootan innollani sun postausta aiheesta!