lauantai 13. joulukuuta 2008

Bags for Rent

Opiskelija on aina köyhä. Uudesta sinkkuelämää leffasta inspiroitunut äitini päätti käyttää köyhän opiskelijatyttärensä huonoa rahallista tilannetta hyödykseen (toisin sanoen avittaa minua):

- "Onko sulla vielä se ruskee iso laukku?"
- "Ai mikä?"
- "No se minkä tilasit intternetistä"
- "Ai se YSL replica? On joo"
- "Vuokraa se mulle 5 viikoks niin saat viiskymmpiä"
- "Äh, en mä sitä anna. Mä käytän sitä"

Sitten tuumasin hetken. No money, no food, no christmas presents.

- "No okei. Viiskymppiä kolme viikkoa. Kai sä tiedät tän laukun ovh:n?"
- "Kyllä mulla on semmoseen varaa. Neljä viikkoa."
- "Kolme viikkoa. Oikeet maksaa yli tonnin."
- "Neljä viikkoa."
- "Okei."

Vuokrasin siis YSL:n Muse laukun replican äidilleni neljäksi viikoksi viittäkymmentä euroa vastaan. Ei huonompi diili ;) Kiitos äidille!

Ikävä tulee vaikka se on vain replica.

Voisiko suomessa olla tilaa laukku-vuokralle bisnekselle?

6 kommenttia:

Roosa kirjoitti...

Hyvän diilin teit! Kunhan sulla siis on muitakin laukkuja mitä voit käyttää? :D Eikä muuten mikään ihme että äitisi haluaa lainata noin hienoa laukku.. ;)

Anni kirjoitti...

Ohhoh! En usko että mun äiti suostuis tommoseen diiliin! Saakohan mistään muuten Suomessa laukkuja vuokrata..

Onko sulla muuten jossain kuvaa siitä sun ylppärimekosta? :)

Lia kirjoitti...

Du skriver nog riktigt bra svenska :) Jag hittade SachaJuan-flaskan på Kicks i Vasa, har inte sett den i någon annan butik. Finns Kicks i Helsingfors? I vår öpnnar iallafall en Kicks-affär här i Åbo.

Anonyymi kirjoitti...

Aika hyvä tuo diili :) Itsekin innostuin laukunvuokrausideasta kun nöin Sinkkuelämän. Voisin vihdoin saada joitain aivan ihania laukkuja köyttööni ilman kamalia omatunnontuskia, sillä kaappiani täydentää jo 12 laukkua.

hieno muuten tuo laukku. Kelpaisi.

Trikoo kirjoitti...

Roosa: On joo ;) Äidin sanoin, en ehdi edes kaivata tuota yksilöä, kun minulla on aivan liikaa muita (I almost agree :P) Tällä hetkellä suosikki jumittajana on kirpparilta ostettu pitkällä olkahihnalla varustettu postimies henkinen laukku.

Anni: En mäkään usko, että meidän äiti ihan tossissaan oli. Tää on tälläistä huumoria meidän välillä. Sen sijaan, että se ois joka tapauksessa avittanut minua antamalla 50 euroa, nyt se sai laukun kuukaudeksi lainaan. ;) Ja kuvia ylppärimekosta on tosiaan riittämiin asti! ;) Teenpä postauksen aiheesta! (Ja anteeksi hei jos mun kommentti oli ylimielinen! Ei ollut tarkoitus! Otettiin vähän viiniä eilen illalla poikkiksen kanssa.)

Lia: Heh. Tack tack, jag försöker, annars jag ska aldrig lärä mig. Men tack för tips! Det finns några Kicks butiker här i Helsingfors okcså. Dom är jätte bra!

Trikoo kirjoitti...

Elena: Olen itsekin pohtinut laukku-vuokralle bisenstä. Oliskohan tuo kannattavaa suomessa? Jotenkin en vain pysty näkemään sitä täällä. Edes pääkaupunkiseudulla. Mutta ken tietää. Onhan niitä pukuvuokraamoitakin!
Ja kiitos kehuista. tykkään ihan mielettömästi tosta laukusta. Olis upeeta omistaa joskus aito.