tiistai 9. joulukuuta 2008

A girl has gotta have her shoes!

Juuri kun tein maailman ihanimman kirpparilöydön ikinä, sain tekstiviestin, että minua odottaa paketti läheisellä R-kioskilla. Ai niin! Olin tilannut HM:n nettikaupasta kaksi roikkuneuletta ja ne nilkkurit. Nyt minulla onkin sitten kahdet. Nimittäin asenne nilkkurit. Onneksi ovat sentään eriväriset. Neuleet menevät palautukseen (eivät peittäneet peppua...), mutta kengistä en pysty luopumaan. Ne ovat vaan aivan liian ihanat. Entäs sitten jos minulla on kahdet miltein täysin samanlaiset kengät? Entäs sitten jos minulla ei ole rahaa? A girl has gotta have her shoes!





Sitä paitsi. Olen lyhyt kuin mikä. 157 cm! Jos täytän kenkäkaappini koroilla, joudun käyttämään niitä useammin. Hyvällä lykyllä joku voi vielä erehtyä luulemaan minua pidemmäksi! Pitäisköhän mun tehdä oma tagi kengille...

Olenko mä teistä ihan kaheli? :D

Ei kommentteja: