maanantai 15. joulukuuta 2008

Lomalla töissä

Olen vihdoin joululomalla. Vietän lomaani rattoisasti töissä. Töiden teko on ihan mukavaa vaihtelua opiskeluun. Työstäni maksetaan hyvin ja usein aivot voi jättää narikkaan. Rahaakin tarvitsen kipeästi. Olen elänyt koko syksyn pelkällä opintotuella ja viimekesän säästöillä. Ainoa ikävä puoli töissä on, että blogin postaustahti hidastuu, kun ei ole koko päivää aikaa roikkua koneella. Mutta yritän parhaani. Joulukiirekin alkaa pikkuhiljaa kaatua niskaan. Nyt pitäisi tehdä vielä viimeinen lahjapuristus ennen joulua.

Onko joku muu myös viime tingassa?

3 kommenttia:

Annukka kirjoitti...

Täällä nousee kyllä käsi, olen tositosi myöhässä lahjojen suhteen. Piristävää tietää, etten ole ainut ;)

I'll give it. kirjoitti...

Jjep, olen ostanut vasta kaksi lahjaa ja pieni paniikki alkaa iskeä päälle.

Trikoo kirjoitti...

Jenni & raur, olen niin pulassa koko joulun kanssa, ei rahaa, eikä kuntoa tehdä lahjoja. Sain jonku helvetillisen flunssan. Huoh. Mikä ois back-up plan? Pitäis varmaa vetäistä joku burana-cocktail. Paniikki paniikki stressi stressi. Eikö joulun pitäisi olla mukavaa aikaa?